8 kwietnia 2011

inspiration for today


4 komentarze:

  1. przy tym przy wiadukcie Garwolińskim, dostawy sa tam w czwartek, ja poszłam dosyć późno bo ok 13 ale udało mi się ją wyszperać i ku mojemu zdziwieniu cena 6 zł :O

    OdpowiedzUsuń
  2. prościej tłumacząc to tam przy markecie chińskim, nad którym jest sklep meblowy, dojdzie się tam od pkp i od pks bardzo łatwo, a od pkb jest tam przejscie nawet obok niego :) i jeszcze mogę dodać, że niedaleko jest tesco. Teraz na pewno skojarzysz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. tam maja strasznie fajne ciuchy i ceny fajne ale jest dużo ludzi ;/ ja się w czwartek wybieram i ciekawa jestem jak bd, pewnie znowu Ci handlarze, oni zazwyczaj najlepsze perełki zbieraja :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ci handlarze będą **


    i się pchają strasznie -,-

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails